Consell Escolar del Centre

Benvolgudes famílies,

Des del Consell Escolar del Centre, tant per part de les famílies, com les docents i l’Ajuntament, volem manifestar que n’estem molt orgulloses d’aquest INICI DE CURS tan atípic. Els nens i nenes, un cop més, ens han demostrat la seva CAPACITAT D’ADAPTACIÓ a aquesta nova normalitat amb totes les mesures de seguretat. Destaquem la necessitat de SER FLEXIBLES per tal d’encarar millor els canvis que es van produint, i per això us animem a continuar amb la bona tasca que estem realitzant tots plegats. Moltes felicitats a tota la Comunitat Educativa: entre tots i totes farem front a les adversitats que vagin sorgint!

Cuideu-vos molt!!

Us recordem que podeu veure els acords de les diferents sessions del Consell Escolar del Centre en aquest apartat de la pàgina web.

Consell Escolar del Centre