CONCURS PILARÍN BAYÉS

Estimades famílies,

Com ja sabeu, l’alumnat de primer de primària va guanyar el Premi Pilarín Bayés!!

Es tracta d’un concurs de contes escrits per nens i nenes de Primària. Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors. Aquest curs la temàtica proposada era la Diversitat.

Aquest premi vol ser un homenatge a aquesta gran il·lustradora que encarna tot això a la perfecció: valors, estima pels contes i estima pels infants.

Aquest curs la temàtica proposada era la Diversitat, i vam estar treballant aquest valor universal com són les diferències, siguin del tipus que siguin, que ens enriqueixen i construeixen una societat millor si aprenem a respectar-nos els uns als altres. Els nostres alumnes de primer amb l’ajut inestimable de la mestra d’Educació Especial, Jenifer Guzmán, i amb el pseudònim Les estrelles, van presentar el conte El Petit Peix i va resultar ser un dels guanyadors. Aquest conte es publicarà en un llibre il·lustrat per la mateixa Pilarín Bayés junt a la resta de contes guanyadors.

També s’ha celebrat el festival de contacontes del premi Pilarín Bayés, i en Tortell Poltrona va ser l’encarregat de posar-li veu i somriures a aquest meravellós conte en directe a través de l’Instagram. Si us el vau perdre, aquí el podeu tornar a veure:

A més, es celebrarà una festa per celebrar els premis d’aquest curs!! La cita aquest any és el dia 4 de juny a les 11:00 hores a través del Canal de You Tube de Solidaritat Sant Joan de Déu Us esperen un munt de sorpreses! I convidats ben estimats que ens faran passar una hora fantàstica. No us ho perdeu!!!