Castanyada a l’escola

El passat dimarts 31 d’octubre, l’alumnat d’Educació Infantil va celebrar la tradicional festa de la Castanyada.

Pel matí vam visitar la mostra de manualitats que l’alumnat de l’escola va elaborar amb elements naturals, castanyes, boniatos i carbasses amb les seves famílies.

Per la tarda, vam gaudir de la visita de tres castanyeres arribades directament de la muntanya que ens van repartir castanyes i molta alegria! Prèviament, a les aules vam elaborar les nostres paperines i les vam personalitzar, tenint en compte que cada nivell va utilitzar una tècnica diferent.

Després, vam gaudir d’una estona de balls i danses tots junts al pati de l’escola.

Abans d’acabar, l’equip docent vol agrair a les mares castanyeres per venir i fer-nos gaudir amb il·lusió d’una estona tan bonica.

Fins l’any vinent, castanyeres!