Benvolgudes famílies,
Ha sortit la convocatòria per a l’atorgament d’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL pel curs 2018-2019.
La documentació obligatòria que necessiteu per fer la vostra sol·licitud és:
- Sol·licitud. L’imprès de la sol·licitud el trobareu a la secretaria de l’escola.
- Volant de convivència actual.
- Fotocòpia de DNI/NIF/NIE.
- Certificat de l’Agència d’Habitatge de Catalunya en concepte de subvenció per pagar lloguer a arrendataris amb risc d’exclusió social per motius residencials.
- Ingressos no subjectes a IRPF:
-Renda garantida de ciutadania o equivalent: document acreditatiu i el seu import de l’any 2017 (PIRMI).
-Pensió per aliments dels fills, en cas de divorci: document acreditatiu de l’atorgament i del seu import de l’any 2017.
-Les persones que estiguin donades d’alta al sistema especials de treballadors de la llar, caldrà que aportin certificat de cotitzacions corresponent a l’any 2017.
La documentació complementària per acreditar les circumstàncies familiars:
– En cas de família nombrosa: Fotocòpia del carnet de família nombrosa en vigor.
– En cas de família monoparental: Fotocòpia del carnet de família monoparental en vigor.
– Infants en acolliment, s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència.
– En cas de discapacitat de l’alumne o germans aportar el Certificat que acrediti la discapacitat, emès per un Centre d’Atenció a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Benestar Social i Família o pels organismes competents d’altres comunitats autònomes.
– Conveni, sentencia de divorci o l’acta final de mediació del Departament de Justicia.
Recordeu presentar la vostra sol·licitud i la documentació abans del dimecres 9 de maig del 2018.