REPENSEM LA SETMANA

Aquesta setmana els Petits Prínceps us volem compartir alguns “repenso” que hem fet. Els repenso són escrits fets per nosaltres mateixos que ens fan reflexionar sobre algun moment viscut a l’escola interessant. Una manera de treballar la metacognició.

Aquí els teniu!

Una cosa que m’ha agradat d’aquest divendres ha sigut que hem anat al parc fluvial per fer educació física i ha sigut molt divertit. Primer hem jugat una estona a jocs que ens ha proposat el Dani, i després hem fet una cursa per veure la nostra condició física. Jo he quedat en el número 11, he trigar 4 minuts i 7 segons. Després d’esmorzar hem pogut anar al parc del parc fluvial, un grup hem anat a la tirolina i un altre grup hem anat al lloc on estan els tobogans i els gronxadors. Jo m’he quedat una estona on esta la tirolina, amb un grup que deiam que érem “Ajudants” de la tirolina (en el que jo estava dins). Cada vegada que algú es llençava per la tirolina l’empenyiem perquè anes encara més ràpid. Després hem fet com si la tirolina fos el tren de la bruixa, algú es llençava i posàvem els fulards perquè els agafes. Si agafaven un fulard guanyaven llençar-se una altra vegada. Després he anat a on estaven els tobogans i els gronxadors, hem fet una cadena humana al tobogan.Primer es llençava una persona i aquesta persona havia d’aguantar que totes les altres persones es posesin darrera seu sense caure.

Joel

Aquest divendres 2 de juny hem anat al Parc Fluvial per fer educació física.

Quan hem arribat hem deixat les motxilles i hem jugat al gat i el ratolí i  després  i hem començat a  fer una cursa que era del pont de l’aigua fins al pont de la carretera. Al principi hem començat bé però després ens hem anat cansant, sort que al final ho hem aconseguit!

Després hem descansat una mica i hem fet un joc que era de zombies i els que atrapaven anaven a cama coixa. Els que s’escapaven si sortien de l’area eren zombies, perquè l’espai no era molt gran i seria molt més difícil.

Quan hem acabat el joc hem esmorzat i hem jugat al parc lliurement.

Luz

Avui dia dos de juny hem anat al parc fluvial de Vilanova del Camí. Quan hem arribat al parc fluvial hem fet uns jocs d’educació física.

El primer joc que hem fet es deia “el gat i el ratolí” que per parelles t’agafes del braç de l’altre. Si el que pilla toca el que s’escapa  s’han de canviar els papers. Si el que s’escapa s’agafa al braç d’algú haurà de sortir corrent el de l’altre costat de la parella .

El segon joc anava sobre zombies i era com el pilla pilla però que el que la pillava tocava algu i s’infectava i també es convertia en un zombie.

Després de fer els dos jocs hem fet una especie de cursa al voltant del parc fluvial. Hem hagut de correr una volta i el primer nen que ha arribat era l’Erick Cáceres i la primera nena l’Emma. Aquesta mini cursa ha sigut molt divertida però no molt cansada.

Després de la cursa hem anat tots a la tirolina i a l’estructura d’escalar i on està el tobogan.

Per acabar vull dir que ens ho hem passat molt bé al parc fluvial.

Emma

Avui dia 2 de Juny hem vingut a l’escola a treballar com quasi sempre, i de sobte la Ivet i el Dani ens diuen que marxem al parc fluvial a fer educació física.

Quan hem arribar al parc fluvial hem deixat les motxilles als bancs, i hem anat a una zona per escalfar i fer jocs d’educació física. Hem començat fent un joc que es diu “gat i ratolí” i hem jugat una estona.

Després hem fet un joc que es diu “zombie”, que era molt divertit. I quan hem acabat  el Dani ens ha dit que teniem que donar una volta sencera al parc fluvial, i el Dani ens ha cronometrat a cadascun de nosaltres quan arribavem al final.

Després hem esmorzat, hem jugat una estona a la tirolina i hem estat quasi tot el matí fent jocs lliures.

Per acabar hem tornat a l’escola molt cansats, però ens hem divertir molt tots. Aquest dia ha sigut molt intens i emocionant, molt divertit.

Laia Segura

D’aquesta setmana el que mes m’ha agradat a sigut el dimecres dia 31 de Maig, perquè vam començar a fer la tapa del album de la Fira d’experiments.

Vam agafar un chromebook i vam crear un document A-4 al canva. La Ivet ens va compartir 2 carpetes del Drive, que allà hi havien moltes fotos de la Fira, i teniem que escollir unes quantes i posar-les al canva. Després quan ja teniem les fotos al canva haviem de posar unes frases molt importants que tenien que estar si o si al document del canva. Les frases eren “Fira de ciències”, també tenies que posar el teu nom el curs 22-23, el logo de l’escola i Petits Prínceps. I quan el vam acabar el vam imprimir i el vam enganxar a una cartolina negra. I aquest dia ha sigut el que més m’ha agradat de la setmana.

Nayara

El dimecres 31/5/23 vam fer una avaluació de com ha anat aquest any la fira d’experiments.

Era una fitxa on haviem de respondre certes preguntes, com per exemple quines coses hem fet aquest curs. Al darrere hi havia una mena d’avaluació que havies de contestar. Em va costar fer aquesta feina però m’agrada que les feines ens facin pensar.

Això és el que més m’ha agradat de la setmana.

Aroa