DE VISITA A CAN RIBA

Aquest dilluns l’avi del Martí ens ha obert les portes de casa seva, un indret màgic, ple de vida i tranquil.litat per escoltar, observar, sentir, compartir… El Martí feia molts dies que ens en parlava!

En Miquel ja ens esperava i ens ha ensenyat ben satisfet el seu hort, les gallines i els projectes que el Martí posa en pràctica en aquest entorn. Després en hem ajagut sota l’ombra de les moreres a escoltar com l’avi fa el pa, els seus secrets i petits trucs que ens han fet venir gana. Hem esmorzat amb vistes a la piscina que certament ens “ha fet dentetes”,  amb la calorada que feia. S’hi estava tan bé i aquell entorn tenia tantes possibilitats que hem sigut agosarats, demanant al Miquel si hi podríem tornar un altre dia per dibuixar, escoltar, observar, provar de fer amb ell pa … i potser tastar la piscina!

Moltes gràcies Miquel i família Riba!