PLÀNOL MARTA MATA

En un primer moment, creiem que hem de prendre mides per fer una era. Però després d’anar als massagrans creiem que el que volem no és fer una era d’en Guinovart, ja que ja vam fer la nostra creació imitant en Josep.
Volem anar més enllà. Volem crear el nostre propi espai, on expressarem el que nosaltres veiem cada dia i que és important.

Així doncs, tal com ens van dir els massagrans, anem pensant:
– Quin espai és el nostre dia a dia?
– Quin lloc és molt proper per a tots nosaltres?
– Com podríem fer tot el que veiem i vivim al nostre dia a dia?

Són diverses qüestions que ens sorgeixen, i que intentarem pensar i raonar durant uns dies.

Per nosaltres un espai molt rellevant és casa nostra, però cadascú té casa seva i, per tant, no és un lloc en comú. Doncs, l’escola sí que és el lloc on venim cada dia!

Veiem que hi ha un plànol al nostre passadís de la classe de projectes de comunitat. L’anomenem dibuix. El despengem i el portem a classe per mirar-lo amb atenció.

El que diferenciem més de pressa és la pista de l’escola, les aules de petits i l’aula de psicomotricitat. Com que tenim dubtes, portem el plànol al pati i l’intentem posar amb la mateixa direcció que veiem l’escola. D’aquesta manera veiem de forma més clara la posició de les aules al plànol.
Tot i així només podem verificar el que havíem deduït.

Qui ens podria explicar el plànol? L’hi demanem al conserge, si ens podria venir a classe. L’hi expliquem el nostre problema i si ens podria ajudar.

Moltes gràcies Toni!