Els Mitjans comencem el Projecte de Comunitat!

Els Mitjans ja hem començat el nostre projecte de Comunitat, i ho hem fet compartint un dia tots junts.

A primera hora del matí els mitjans hem baixat al pati i ens hem trobat amb la resta de la Comunitat. Les Tanits que ja han fet molts Projectes de Comunitat ràpidament han intuït que avui començava el nostre projecte,  i que segurament trobaríem pistes per descobrir-lo. D’aquesta manera hem començat a buscar per tot el pati i hem trobat el nom de cadascú de nosaltres en una peça de puzle. A l’unir les diferents peces dels mateixos colors ens n’hem adonat que han aparegut diferents imatges amb diferents paraules: els noms dels grups i els nens i les nenes que el formem!

Tot seguit hem anat al gimnàs on hem vist un vídeo. Aquest vídeo ens ha explicat que recentment hi ha hagut un aiguat molt important que ha fet mal a un petit poble del Delta de l’Ebre. També hi ha aparegut una escena que ens ha portat a buscar botes d’aigua; i les hem trobat en els diferents patis de l’escola.

Els mitjans que som molt observadors hem vist que cada bota tenia una lletra. Després de molt esforç barrejant totes aquestes lletres… Sorpresa! Ha sortit el nom del nostre Projecte de Comunitat! “Què fan les cabretes al cel?”

A la tarda, tots plegats, hem sortit també fora de l’escola per poder observar Què fan les cabretes al cel. Cadascú de nosaltres ha deixat volar la imaginació i ha fet una petita obra artística.