EL MEU NOM, LA MEVA IDENTITAT

Aquests dies estem presentant un petit treball sobre el nostre nom, ja que són part important de la nostra identitat, ens donen entitat. Darrera cada nom hi ha una història sobre com s’ha escollit i per què, a la vegada que els noms tenen significats bonics de conèixer i, en molts casos, curiositats interessants per compartir. Així és que, d’un en un, estem explicant la petita recerca que estem fent, entre la nostra família, i altres fonts.

És sorprenent veure com molts noms es repeteixen en els nostres arbres genealògics, de generació en generació, segurament per preservar bocins dels nostres avantpassats i d’alguna manera homenatjar-los.

Ens imaginem doncs que escollir nom per un fill o filla no deu ser pas una tasca fàcil!