SETMANA DE CARNAVAL I ARRIBADA DE LA VELLA QUARESMA

Aquestes dues setmanes l’escola ha estat de celebració amb l’arribada del Carnestoltes, les seves consignes i la desfilada de les fantàstiques màscares de Carnaval que van preparar els infants de primària al taller d’art. L’alumnat d’educació infantil van elaborar els complements d’animals, tal i com es diuen les seves classes i els van exhibir amb una exquisida elegància.

El dimecres 2 de març, a càrrec dels alumnes de P5 i amb l’ajuda dels més grans de l’escola, es va celebrar el judici on, per sentència del Senyor Jutge, tot i les defenses de les fiscals, l’escola va acomiadar el rei dels Poca-Soltes i va donar la benvinguda a la vella Quaresma. Ella acompanyarà als nens i nenes durant 7 setmanes, abans no arribi la primavera.

Aquí teniu un recull de fotos de totes les activitats realitzades durant aquests dies.