Programa escolar consum fruita i hortalisses

Com cada any, l’escola participa en el Pla de Consum de fruita i verdura a les escoles. L’objectiu principal d’aquest programa és potenciar accions que afavoreixen la salut dels infants, adquirint una millora d’hàbits en el menjar. Es proposa el consum de fruita com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o verdura seleccionada segons l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat. La fruita es repartirà entre els nens i les nenes dins del recinte de l’escola perquè la consumeixin durant l’esmorzar.

Durant aquesta setmana (dimecres, dijous i divendres), i dilluns 5 i dimarts 6 de juny, els nens i nenes menjaran per esmorzar les peces següents:

– Taronja

– Poma vermella