Èxit de la V Campanya de donació de sang

La V campanya de donació de sang celebrada a l’escola Colors va ser tot un èxit gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa. La jornada va ser molt emocionant i es van assolir nombres espectaculars: 89 donants en només 4 hores per poder ajudar a unes 267 persones.

A més de totes les persones que de manera solidària van venir a donar sang a la nostra escola, mereixen un gran reconeixement els alumnes que, amb la col·laboració de les seves famílies, AMPA, mestres i personal no docent, han fet una gran tasca a nivell d’organització, difusió i suport a la campanya.

Aquest agraïment que ens envia el Banc de Sang i Teixits és per tots nosaltres:

agraimentbancsang

Podeu veure imatges del dia de la donació aquí