Eleccions al Consell Escolar

D’acord amb la Resolució ENS/2232/2018, es convoquen les eleccions per tal de renovar la meitat dels membres representants del sector del professorat, famílies i PAS, del Consell Escolar.

Per començar el procediment, el cens ha estat publicat a la cartellera d’anuncis de l’escola . Es recomana a tots els interessats que revisin les dades i en cas de detectar algun error, notificar-ho a la secretaria de l’escola. Per a la presentació de candidatura o per qualsevol aclariment, cal adreçar-se al despatx.

Tot el procés electoral es durà a terme entre el 5 de novembre i el 21 de desembre de 2018. Aquest és el calendari detallat:

Donada la importància del Consell Escolar, com a òrgan col·legiat de participació de tots els sectors de la comunitat educativa, us animem a formar part del procés, ja sigui presentant candidatura o votant el dia corresponent.