Comiat curs 20-21

Aquest curs, que ha estat determinat per les circumstàncies excepcionals que han marcat aquest any de pandèmia, ja ha arribat a la seva fi. Ha estat un curs ple de neguits i d’incerteses, però també de superació i satisfacció, d’un gran esforç comunitari per entomar amb flexibilitat totes les dificultats que s’anaven presentant. Per a l’escola ha estat tot un repte a nivell organitzatiu, i ha esdevingut un èxit: els nens i les nenes de l’escola Colors han demostrat una gran responsabilitat i han pogut gaudir d’un curs força normalitzat, realitzant activitats diverses i sortides per no deixar mai d’aprendre, compartint temps a les aules amb els seus companys, companyes i mestres.

El 21 i 22 de juny s’han celebrat els actes de comiat de curs. Primer, tots els grups estables han regalat als companys una actuació: cançons, balls, poemes, exhibicions… Després, ha estat el moment dels nois i noies de 6è, que envoltats de tota la gent que els estima, han pogut dedicar unes paraules i dir adéu a la seva escola, per enfilar una nova aventura cap a l’institut.

El moment més emotiu ha arribat amb les paraules de la Carme, la persona al capdavant de l’escola durant molts anys, que en un any tan especial com aquest deixa la direcció amb molta confiança i serenitat. Els nens i nenes l’han sorprès amb un regal com a mostra de la seva estima i agraïment per la seva dedicació tot aquest temps.

I avui dimarts, després de la solemnitat i emoció del dia anterior, ha estat una jornada de diversió i xerinola. El pati ha estat l’escenari d’un munt de jocs d’aigua, jocs gegants i inflables que els infants han pogut gaudir.

Feu clic si voleu veure algunes fotografies del comiat i de la jornada de jocs.