Col·laborem amb Pla de Barris

Des de l’escola col·laborem, sempre que és possible, amb els projectes proposats des de l’Ajuntament en benefici de la nostra comunitat.noticiaajuntament

En aquesta ocasió, estem participant a “Els Supercívics”, una campanya de civisme impulsada pel Pla de Barris de Bellavista que promou la bona convivència als espais comunitaris.

Ahir es va fer a la nostra escola la presentació institucional de l’arribada de la campanya als centres del municipi, i vam comptar amb la visita de l’alcalde i del regidor de Pla de Barris. noticia9nou

Com a tret de sortida, els més petits de l’escola, de P3 fins a 2n, es van reunir per veure els vídeos d’aquests personatges amb poders cívics que ens ensenyen com actuar per aconseguir espais i punts de trobada agradables per a tothom. Des de fa dies, a les aules també parlem dels valors associats al civisme i com a cloenda del projecte els alumnes de 4t elaboraran uns còmics sobre la convivència a l’àmbit comunitari que seran publicats.

D’altra banda, ja s’ha engegat la segona edició del projecte “Obrim el parc del Mirador”, també coordinat des de l’àrea del Pla de Barris de Bellavista, en el que estan participant els nostres alumnes de 3r i de 5è, treballant els beneficis dels arbres urbans i la resolució de problemes de caire ambiental, a partir d’activitats dinamitzades al mateix parc i amb un treball posterior a l’aula que tindrà com a resultat la participació a una exposició i la publicació de treballs al butlletí municipal 5.1.

Podeu veure fotos xulíssimes dels alumnes de 3r i 5è a aquesta pàgina i aquí.

img-20161109-wa0017