Carnaval 2023

Dimecres 8 de febrer en Carnestoltes va arribar a l’escola Colors i l’alumnat de 6è, com a missatgers d’aquest, van dur a terme el pregó on es van explicar les consignes de la setmana de Carnaval.

Dijous Gras els infants de tota l’escola van compartir un matí ben divertit al Parc del Mirador i divendres 17 de febrer al matí van participar a la rua del barri Bellavista, junt amb l’escola Joan Camps i l’escola bressol El gegant del Pi. La temàtica d’enguany ha estat relacionada amb els ODS (Objectius del Desenvolupament Sostenible). Per aquest motiu, l’alumnat d’infantil es va disfressar de fruites i verdures, els mitjans de plaques solars i els grans d’aerogeneradors.

Finalment, ahir dimecres 22 de febrer es va celebrar el judici del Rei Carnestoltes. L’alumnat d’I5, amb l’ajuda dels infants de 6è, van elaborar rodolins per tal d’argumentar la defensa d’en Carnestoltes i, d’altra banda, la defensa de la Vella Quaresma. Per sentència de la Senyora Jutgessa, en Carnestoltes ha hagut de marxar fins el proper curs i la senyora Vella Quaresma es quedarà amb nosaltres aquestes 7 setmanes fins a l’arribada de la primavera.

Podeu veure les fotos aquí.