Bloc d’atenció a la diversitat

L’escola Colors, com a escola pública catalana, està compromesa amb la qualitat i l’equitat de l’educació per a tots els nens i nenes. Aquesta atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu està regulada pel decret 150/2017 de 17 d’octubre.

Amb aquesta idea d’escola per a tothom, us volem convidar a visitar el bloc d’atenció a la diversitat de l’escola, on trobareu molts articles interessants i recursos relacionats amb temes com el TDAH, l’educació emocional, la dislèxia, les altes capacitats, i altres.

Si voleu més informació sobre diversitat i inclusió, podeu visitar aquesta pàgina del Departament d’Ensenyament.