25è Cros Escolar de Les Franqueses del Vallès

Aquest dissabte 14 de gener es va realitzar la 25a edició del Cros Escolar de la nostra població i els nostres alumnes no van deixar perdre l’oportunitat de formar part d’aquest esdeveniment esportiu. És per això que volem agraïr la seva participació i la de totes les famílies que els van acompanyar i felicitar-los pels resultats obtinguts!

D’entre tots els clubs esportius d’atletisme i alumnes de diversos centres educatius de la zona, la nostra escola va ser guardonada com a equip per l’elevat nombre de corredors inscrits en una de les categories en les que vam participar.

Moltíssimes felicitats a tots els i les esportistes i gràcies per la vostra participació i per representar tan bé la nostra escola.

img-20170114-wa0027

També podeu veure les fotografies de la jornada que ha penjat l’Ajuntament de les Franqueses.

Us volem recordar que estem treballant per organitzar la 2a Cursa de l’Escola Colors que tindrà lloc al mes de maig. Més endavant us en donarem més detalls.