Taller d’art

Els alumnes de segon de primària han participat al taller d’Art portat a terme per l’empresa Koala. Aquesta iniciativa ha proporcionat als nostres petits artistes l’oportunitat d’endinsar-se en l’obra de l’artista mallorquí Miquel Barceló.

Els nostres infants han experimentat amb diversos elements artístics per crear uns quadres que reflecteixen la seva pròpia interpretació de l’obra de Barceló.

Durant el taller, els alumnes han tingut l’oportunitat de conèixer i explorar diferents tècniques, així com d’expressar la seva creativitat mitjançant la manipulació d’elements artístics variats. El resultat final són uns quadres únics i preciosos!

Cliqueu aquí per veure les fotografies del taller.