VISITA COLÒNIA GÜELL

El passat divendres 1 de març el grup de sisè va poder conèixer què era una colònia industrial i visitar la Cripta Gaudí. Vam fer una visita guiada per tota la colònia modernista coneixent els edificis singulars com la Casa del mestre, l’escola dels nens, l’escola de les nenes i la Casa del secretari, entre d’altres.

Uns dels edificis que més ens va agradar va ser la Cripta Gaudí, ja que s’integra perfectament al seu entorn i va servir de laboratori de proves a en Gaudí en la construcció de la Sagrada Família. Tant el seu interior com el seu exterior està ple de tresors artístics i arquitectònics.

Aquí teniu un petit recull de les fotografies que hem fet durant la jornada.