Participacions en concursos a 6è

El passat 28 de març va tenir lloc la semifinal del 19è certamen del Concurs de Lectura en Veu Alta on hi va participar l’Almudena com a representant del cicle superior de la nostra escola. Felicitem a l’Almudena per la feina feta!

D’altra banda, el 23 d’abril es va realitzar el lliurament de premis del 33è Concurs Literari de Sant Jordi de Les Franqueses del Vallès. Felicitem al Pedro ja que va quedar en segona posició de la modalitat de poesia.

Per últim, l’alumnat de cicle superior també va participar de les Proves Cangur de matemàtiques i tres alumnes de 6è han sortit al llistat de les millors puntuacions de 6è de Primària. Hi han participat un total de 13.549 alumnes, dels quals la Núria i en Maik han quedat en la posició 90 i l’Alex T. en la 731. L’enhorabona pel vostre esforç!