Jornada Esportiva dels alumnes de 4t

El passat divendres 12 de maig els nostres alumnes de 4t van poder gaudir d’una jornada matinal d’esports col·lectius organitzada pel Programa Escolar de Promoció Esportiva que gestiona el Patronat Municipal d’Esports per a les escoles del municipi. En aquesta trobada van poder fer un tastet de 3 esports: el bàsquet, el bàdminton i l’handbol. Com podreu veure en aquestes imatges, s’ho van passar molt bé! Només cal que cliqueu aquí per veure-les.

Així doncs, us animem a afegir la pràctica esportiva al vostre dia a dia i al dels vostres infants, ja sigui en activitats organitzades des de l’ajuntament i empreses externes, com en les NOVES que l’AMPA de l’escola Colors engegarà el proper curs amb moltes ganes i il·lusió!

Visca l’esport a l’escola Colors!

Preparats per la 2a cursa el proper 4 de juny?

Us hi esperem a tots i totes!

IMG_20170512_120135