MAIG ARRIBA! Activitats per a P4.

Hola Palapeixos!

Aquesta setmana, després d’haver-nos convertit en grans jardiners i jardineres, agricultors i agricultores, continuem endinsant-nos en la primavera per aprendre la dita del mes de maig. Mireu aquest vídeo per escoltar la proposta! (en aquest document trobareu tots els detalls).

A més, us proposem aquest repte i joc matemàtic:

– Feu cartells de l’1 al 5 i busqueu aquests elements per casa per relaciona-ho amb cada cartell: un conte que t’agradi, dues joguines preferides, tres aliments, quatre peces de roba vostres i cinc colors que t’agradin! Envieu-nos una foto de com us ha quedat.

– Jugueu a fer-ne 5! (ja coneixeu el joc perquè l’heu practicat a l’escola).

…i per a moure el cos, us animem a fer la proposta de psicomotricitat: feu l’escalfament, balleu, i endreceu els mitjons!

Recordeu que ens podeu enviar el vostre àudio amb la dita, la foto dels elements que heu triat amb els números, i el vídeo de psico a generacio2015@escolacolors.org fins el dilluns 11 de maig.