P3: Construïm rampes i busquem formes geomètriques!

Hola Vacavions!! Com esteu?

Aquesta setmana passada vam fer les primeres videoconferències i us volem dir que ens va fer moltíssima il·lusió poder veure-us. Va ser molt emocionant i ho vau fer súper bé! Vau escoltar a tots els companys/es i vau tenir l’oportunitat de poder xerrar una miqueta. Molt i molt bé Vacavions!

Aquesta setmana us proposem unes activitats de llenguatge matemàtic que creiem que us agradaran. En el document adjunt ho expliquem més detalladament.

Ens podeu enviar les vostres respostes fins el proper dilluns 8 de juny a: generacio2016@escolacolors.org . Esperem que totes les famílies continueu molt bé!

Abraçades!