Preinscripció: puntuació provisional

A partir d’avui ja es pot consultar la puntuació atorgada a cada sol·licitud de preinscripció a l’apartat Consulta de resultats de la pàgina oficial de la Generalitat de Catalunya, introduint el codi de la sol·licitud i el número de DNI, NIE o passaport del tutor que es va indicar com a referent per fer la consulta.

Pel que fa a les sol·licituds presentades a l’Escola Colors, podeu consultar la llista de puntuació en aquest document ordenats alfabèticament pel nom (amb les dades anonimitzades, el nom està format per les dues primeres lletres del nom i dels cognoms de l’infant, i el codi de preinscripció correspon al format PRE20-21XXXXX i les tres últimes xifres de la sol·licitud).

Del 2 al 5 de juny, en cas de detectar un error en la puntuació que ha estat atorgada a la sol·licitud, cal fer una reclamació per correu electrònic a l’escola (a8066413@xtec.cat), que respondrà com a justificant de recepció. De manera puntual i en casos excepcionals es podrà demanar cita prèvia al centre per a fer el tràmit presencialment.

El 9 de juny, un cop resoltes les reclamacions, es tornaran a publicar les llistes amb la puntuació i el número aleatori assignat a cada sol·licitud per a l’ordenació en cas d’empat de puntuació. La llista ordenada definitiva es publicarà l’11 de juny.

Podeu consultar aquí tots els detalls del calendari.