Torneig MicroFLL 2020

Avui, divendres 10 de gener, hem realitzat el torneig MicroFLL de la nostra escola, classificatori per la First Lego League que tindrà lloc el proper dissabte 8 de febrer al Campus Diagonal-Besòs de la UPC.

Aquest és el tercer curs que el nostre centre participa en aquest projecte. Enguany hi han participat 50 alumnes de 5è curs de primària, que han format un total de 6 equips.

Al matí s’ha disputat el torneig de robòtica, amb el JOC DEL ROBOT. Ha estat molt igualat i, de fet, tres equips han acabat amb els mateixos punts.

Classificació final:

• 1rs classificats: Grups ROSA i LILA de 5èB (65 punts i 60 en el segon millor intent)
  • 3r classificat: Grup TARONJA de 5èA (65 punts i 45 com a segona millor puntuació)
  • 4t classificat: Grup LILA de 5èA (55 punts)
  • 5è classificat: Grup ROSA de 5èA (50 punts)
  • 6è classificat: Grup TARONJA de 5èB (25 punts)

A continuació us deixem algunes imatges on s’aprecia l’emoció i l’estat de nervis dels representants dels diferents grups.

A la tarda, les dues classes de 5è han presentat, davant d’un tribunal format per membres de l’equip directiu i del claustre del centre, els projectes científics que han estat treballant durant els darrers mesos.

Finalment, el projecte guanyador ha estat el de la classe de 5èB.

Per tant, des d’aquest moment ja no existeixen equips diferents dintre de l’Escola Catalunya, ja que tot l’alumnat serà representat per un sol grup de 10 alumnes el proper dissabte 8 de febrer a la FIRST LEGO LEAGUE.