TALLER SUPERFRUTIS

Els infants de 2n hem gaudit d’un taller lúdic i participatiu a l’escola. En aquest taller hem treballat els aspectes bàsics de l’alimentació saludable. El taller s’ha enmarcat en una història inspirada en els còmics dels anys 60. El malvat Sucrator ha escampat l’epidèmia de la mala salut a la ciutat de Makedònia i regna el caos entre la població.

SUPERPOMA i SUPERALBERGÍNIA tenen la missió de neutralitzar els atacs de Sucrator.  Sols no ho poden fer i necessiten l’ajuda dels infants aspirants a SUPERFRUTIS (l’alumnat participant). El taller s’ha estructurat en tres missions que han hagut de superar per grups. Al final del taller ens han preparat una macedònia com a festa de cloenda de l’activitat. Estava boníssima!!!!

Ha estat una activitat molt divertida i enriquidora! Us convidem a veure alguna foto de l’activitat!

Us animem a entrar a la pàgina web de SUPERFRUTIS per buscar receptes, consells, jocs…per dur una vida més saludable!

CLICA A SOBRE PER ENTRAR A LA PÀGINA WEB!

CODI QR PER CONSULTAR RECEPTES SALUDABLES