Primera setmana de la Robòtica

Aquesta setmana no ha estat només la de la tornada a l’escola, ja que, per l’alumnat de cinquè de primària, a més a més, ha esdevingut la setmana de la robòtica.

Com ja sabeu, des d’inici d’aquest curs 2017-18 estem immersos en un nou projecte de robòtica. Es tracta de la First Lego League. I es per això que, des de fa alguns mesos ens estem preparant. Hem après a programar, muntar robots, resoldre problemes, etc., i també hem preparat un projecte científic.

El proper 3 de febrer, una representació de la nostra escola participarà en un torneig oficial de la First Lego League, al Campus Diagonal-Besòs de la UPC.

Però abans hem de saber qui seran aquests representants. Això s’ho haurà de guanyar el nostre alumnat amb el torneig intern que tindrà lloc aquest divendres dia 12 a la nostra escola. És per això que al llarg d’aquesta setmana estem fent un intensiu de robòtica, per acabar d’enllestir tot el necessari per fer front a aquest esdeveniment.

Ens ho estem passant pipa superant les dificultats i reptes amb què ens anem trobant!

Us seguirem informant!