Posant fi al projecte d’Emprenedoria

Una de les últimes activitats d’aquest projecte i de les més significatives, és la donació d’un tant per cent dels beneficis obtinguts en la venda del Dia del Mercat, a una ONG.

Creative Kids ha escollit la ONG “Save the Children” a qui hem donat un 20% dels nostres beneficis.

Durant el projecte vam estar mirant diverses ONG i ens vam estar informant sobre el que feien i quins valors treballaven, així com quina repercussió social tenia la seva feina.

Vam escollir Save the Children perquè ajudar a nens i nenes que es troben en situacions perilloses sigui perquè viuen en zones de molta pobresa, sigui perquè estan en estats de mala nutrició, sigui perquè al país on viuen hi ha una situació d’emergència, o sigui perquè no hi ha un sistema educatiu on es garanteixi els seus drets, pot fer que el nostre món sigui més humà i que hi hagi més esperança per a que els els nens i nenes de tot el món puguin accedir als seus drets.

Hem realitzat una videoconferència amb la Sara, una representant de Save the Children, que ens ha explicat com treballa la seva ONG, quin és l’abast de la seva feina i de la importància d’ajudar.

La veritat és que ens ha fet sentir bé i malament alhora. Ens ha fet adonar de moltes coses molt importants:

• Que ajudar és sempre un element importàntissim i que per petita que sigui l’ajuda sempre fa un bé.
  • Que en el món hi ha moltes desigualtats i cal que lluitem per fer un món més just.
  • Que hi ha molta feina a fer i que per fer-la, cal que estudiem i ens formem per poder contribuir a millorar el nostre entorn.

Aquí us deixem l’enllaç a la pàgina web de Save the Children.