Gamificació per treballar l’expressió oral

Des del començament del trimestre, els tres grups de cinquè estan immers en una competició d’allò més divertida: parlar en català!

Hem iniciat un joc on l’objectiu és sumar el màxim de minuts possibles durant tota la setmana parlant català. Bé, aquest és l’objectiu dels alumnes, el de les mestres és que els nostres nens i nenes millorin l’expressió oral en llengua catalana, ja que per la gran majoria aquesta no és la seva llengua materna. Mitjançant el joc, els i les alumnes tenen molta més motivació per parlar-la i després de dues setmanes ja podem afirmar que notem una millora important! Imagineu-vos que bé que ho faran al acabar el trimestre!