Festa cloenda Dia de la Pau

Sabem que aconseguir la Pau en un món ple de greus conflictes  bèlics, ideològics, de repartiment de riqueses… no és fácil. Per això hem volgut representar-ho com una cursa a realizar  i sota el lema “Mou-te per la Pau” tot l’alumnat ha corregut i s’ha esforçat per aconseguir un repte, arribar a la meta. Aquesta ha sigut la nostra aportació: l’esforç per aconseguir un fi.

Després d’un matí dedicat a córrer la cursa de la Pau, fer tallers i diferents activitats relacionades amb la Pau i la No Violència, per la tarda ens hem trobat al pati tot l’alumnat. Mentre sonaven conegudes cançons a favor de la Pau com  ara Imagine de John Lennon, la Festa de la Pau de la Damaris Gelabert…hem omplert un espectacular mural que representava la pista d’un estadi amb sabatilles de córrer que tenien missatges amb els desitjos de cada una de les classes. Després  hem format entre totes i tots la paraula PAU i representat el seu símbol.

Cliqueu la foto!

imagen1