Lectura de llibres – Sant Jordi

Avui tots els nens i nenes de l’Escola Catalunya us fan un regal per celebrar la Diada de Sant Jordi.

Tres audio contes explicats i presentats per tots els nens i nenes de l’escola. Aquesta activitat, a més de tenir l’objectiu de que tots i totes gaudiu escoltant aquests audio contes, té la finalitat de millorar la fluïdesa lectora dels alumnes.

Cada infant ha preparat el seu fragment de lectura, assajant per millorar la pronúncia , el ritme i la bona entonació. Aquí teniu el resultat, gaudiu de l’escola de contes. Bona diada!