Tastet de Tardor P3

En motiu de l’estació de la tardor, preparem un tastet de les diferents fruites pròpies de la temporada, per aproximar els infants a diferents gustos, textures, olors, colors i, sobretot, per fomentar un hàbit saludable.

Prèviament al tastet es mostren totes les fruites als alumnes i parlem de  com són.

Després de fer el tastet elaborem un mural d’estadística per saber quines fruites han agradat més a les classes de P-3.

Els objectius d’aquesta activitat són:

• Aproximar els infants a diferents aliments i ampliar els seus gustos: Magrana, pera, poma, taronja, mandarina, raïm, codony i codonyat.
  • Fomentar un hàbit d’alimentació saludable.
  • Iniciar els alumnes a la pràctica matemàtica de l’estadística.