Tallers de Tardor

Tot i que la Tardor dura fins al desembre, la festa de la Castanyada és una bona motivació per engrescar-nos a fer uns tallers, aquest curs de cuina, on preparem menjars amb productes d’aquesta estació. Els colors, els aliments, els contes ens inspiren en aquesta activitat.

Al matí l’alumnat d’Educació Infantil vam gaudir del conte de La Castanyera representat per la Meritxell i el Josep d’una manera magistral. Enguany semblava que la castanyera estava molt desanimada per anar a buscar castanyes i torrar-les, però els nens i les nenes d’infantil li vam escriure una carta i li va tornar la il·lusió. Gràcies castanyera!!

A la tarda, tota l’escola ens vam trobar al pati i vam celebrar La Castanyada.

Cada curs vam oferir una cançó, un poema, una performance… a la resta de companyes, de companys i de públic que ens acompanyava.

Finalment l’alumnat de 6è ens va repartir les castanyes i totes i tots ens les vam menjar.

No us ho perdeu!! Cliqueu les imatges.