Taller: EL RIU A L’ESCOLA

L’Ajuntament de Sant Adrià, a l’àrea de Medi Ambient ens ha proposat aquest taller molt interessant per fer a l’escola. L’objectiu és descobrir la fauna associada als rius i als boscos de ribera a partir de la projecció d’un Power Point amb imatges i sons d’alguns animals aquàtics de la conca del Besòs. S’utilitza també material biològic i es narra alguna llegenda on les espècies protagonistes són les que es treballen al taller.

Hem vist el cicle de l’aigua i com és forma un riu, les diferents temperatures de l’aigua, també hem observat quins materials podem trobar al riu i que no totes les pedres són iguals.

En aquest recull de fotos podreu veure com escoltàvem interessats i manipulàvem i experimentàvem amb els diferents materials que ens han portat.