STOP A LA VIOLÈNCIA

El dijous 25 de novembre va ser el dia contra la violència cap a les dones. Creiem que aquest dia és molt important per tots i totes perquè no ens agrada que hi hagi homes que maltractin a les dones. I tampoc que per ser nena diguin que no podem jugar a futbol, haver d’estar sempre maques, no poder portar el cabell curt, ser científiques, o que diguin que no podem fer bé determinades coses.

Per aquestes raons, a l’escola hem fet cartells com els de la nostra ciutat.

Cartells en contra de la violència de la dona que s’han penjat a l’escola per recordar que nens i nenes som iguals.

Recordeu qualsevol petit gest discriminatori ara, pot acabar ser violència en un futur.

Si voleu veure les fotos, cliqueu sobre la imatge

Article fet per l’alumnat de 4t.