Sortida de “Pedals als parcs metropolitans” amb 5è i 6è

El passat dimarts 23 i avui, dijous 25 de gener; els nens i nenes de 5è i 6è de la nostra escola han gaudit d’una activitat que els hi encanta, anar en bicicleta i veure la fauna i flora pròxima a la nostra escola.

L’activitat es divideix en dues parts, una de “Descoberta de la flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs” a càrrec de l’AMB, amb un biòleg que els anava explicant les diferents espècies d’animals que tenim al voltant del riu i parcs propers a la nostra escola. Han pogut observar amb un telescopi diferents espècies d’aus que es troben al riu Besòs i també han conegut diferents espècies d’arbres que hi ha als parcs.

L’altra part tractava d’anar en bicicleta pels carrils bicis de la nostra ciutat en un recorregut curt passant per la ribera del riu, passant a l’altra banda i tornant pel pont més proper a la platja.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a Biciclot i l’Ajuntament de Sant Adrià.

S’ho han passat molt bé. Aquí teniu les fotos