Sortida al Verd Urbà

La setmana passada vam sortir de l’escola per explorar el parc que tenim al davant. Amb la Sonia vàrem veure i escoltar ocells com el pit-roig, el gaig, el pardal, la perdiu o el mussol. Va ser molt divertit fer el so dels diferents ocells amb els instruments especials.

Quin descobriment saber que l’estruç és l’ocell més gran i el reietó és el més petit. Inspeccionant els arbres i les llavors que mengen alguns d’aquests ocells, ens vàrem adonar com de important és utilitzar les papereres per no llançar brossa al terra perquè cap ocell la mengi per error!

clica sobre l’ocell reietó!