Sortida a la parròquia de Sant Joan Baptista

Els alumnes de religió de 3r i 4t hem anat de visita a la parròquia del barri,la de Sant Joan Baptista. Hem pujat a dalt al “coro”, hem tocat la campana gran del campanar, hem escoltat la música que toca el sacerdot amb l’orgue, sona molt i molt bé. També hem pujat fins dalt de la torre on estan les campanes, i des de dalt, es veu tot Sant Adrià, és impressionant! I com sona de fort!

Ah, i ens ha explicat, el Pare Egide, que l’orgue és un instrument ecològic, perquè no consum electricitat, sona fent força amb els peus.

També, el mossèn ens ha deixat vestir d’escolanets, són uns vestits que es posen els nens per acompanyar al sacerdot a les cerimònies religioses.

Podeu fer click a la foto per veure totes les fotos!