El Carnaval d’enguany ha estat ple d’emocions… i també d’alguns canvis d’última hora!
A causa del risc de fortes ventades, dijous no vam poder assistir a l’escola i vam haver de modificar les consignes previstes. La disfressa lliure es va traslladar a divendres i, finalment, la rua de Carnaval es va celebrar el dimarts 17 de febrer, en una jornada que va acabar sent tot un èxit.

Seguint el treball de l’ODS 14: Vida submarina, que estem desenvolupant durant tot el curs —des de la sortida al CRAM, passant per la Setmana STEAM i també a través de Carnestoltes— tot l’alumnat de l’escola es va disfressar d’animals marins. El resultat va ser espectacular!
-
I3: tortugues
-
I4: crancs
-
I5: peixos
-
1r: tortugues i estrelles de mar
-
2n: cavallets de mar i dofins
-
3r: meduses
-
4t: taurons
-
5è i 6è: pops
Els grans de l’escola, a més, van posar el ritme a la rua amb una meravellosa batucada. Disfressats de pops, necessitaven moltes mans per tocar els instruments… i ho van fer tan bé que van fer vibrar tot el recorregut!
Vam gaudir d’una tarda esplèndida, amb bon temps i amb l’escalfor de les famílies, que ens van acompanyar i animar durant tot el recorregut. Fins i tot tres famílies es van sumar a la festa disfressant-se de submarinistes per acompanyar l’equip docent —un detall molt especial que agraïm sincerament.
Va quedar tot realment boniquíssim.
Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible, com una gran comunitat: la comunitat educativa de l’Escola Catalunya — Alumnat · Docents · Famílies. 🌊🐙✨
Aquí teniu l’enllaç a les fotografies de la rua.

