Religió

Els i les alumnes de 4t, hem après els 7 sagraments de l’església, d’una manera molt lúdica, ens ho hem passat molt bé, però sobretot, ens ha quedat molt clar en què consisteix cada sagrament. Hem fet els 7:

1. El Baptisme
  2. El Matrimoni
  3. La Eucaristia
  4. La confirmació
  5. El perdó
  6. L’ ordre sacerdotal
  7. L’ unció dels malalts

Aquí podeu veure a la família d’ un bateig, l’ entrada nupcial del nuvi (amb la seva mare)i la núvia amb les dames d’honor, la foto de convidats….no falta detall.

Aquí abaix poder veure alguns alumnes de religió de 5è,  tenim a Prosèrpina, una Deéssa jove i bella; Zeus és el Déu dg tots els déus ; i Plutó,el Déu dels inferns.