P5 AL JARDÍ BOTÀNIC MARIMURTRA

Aquest dimecres dia 27 d’abril, les nenes i els nens de les classes de P5 hem anat d’excursió al Jardí Botànic Marimurtra de Blanes.

Com que som la classe de les “pintores i pintors” i “jardineres i jardiners” teniem moltes ganes de visitar-lo per poder veure i conèixer la gran varietat de flors, plantes, arbres, colors, olors, etc., que hi ha en aquest jardí i així experimentar i sentir diferents emocions i sensacions.

La sortida ha estat molt gratificant ja que s’han complert les nostres expectatives. Hem pogut observar i descobrir de molt a prop un munt d’espècies vegetals, algunes aus i hem gaudit de la natura.

Mitjançant l’activitat “El camí dels sentits” hem explorat diversos espais del jardí tot olorant, mirant, tocant, escoltant i, fins i tot, hem pogut fer un tastet de fruits que ens ofereixen alguns dels arbres que hi ha allà. També hem fet de jardineres i jardiners i hem plantat la llavor de la planta que dóna nom al jardí: la Murtra. Ara, esperem impacients a que creixi al jardinet que tenim al pati de l’escola.

Les pintores i els pintors, a més, desde la vessant artística, cadascú/na de nosaltres hem fotografiat les plantes i flors que més ens han agradat per després plasmar-les amb diferents tècniques com el dibuix i la pintura.

Aquí us deixem un recull de fotografies perquè pogueu compartir amb nosaltres aquesta experiència!! Esperem que us agradin!!