P4 Sortida a Can Miravitges

Divendres 29  d’abril, les nenes i els nens de les classes de P4 vam anar d’excursió a l’escola de natura de Can Miravitges a Badalona.

L’Escola de Natura va entrar en funcionament l’any 1979, sent un dels primers centres d’educació ambiental de Catalunya.

L’escola de natura està situada a la masia de Can Miravitges, una masia senyorial del segle XVIII que es troba a la vall de Pomar, zona de gran importància natural molt propera a la serralada de Marina.

A l’escola de natura, vam realitzar l’activitat de l’hort ja que aquest any les classes de P4 som les fruites i les verdures. En aquesta sortida els infants van gaudir molt fent de pagesos/es. Van poder realitzar diferents activitats:

• Treure les males herbes.
  • Observar les diferents verdures que estaven ja plantades.
  • Collir raves, enciams, pastanagues i cebes.
  • Garbellar la terra per treure’n les pedres.
  • Regar.
  • Conèixer i reconèixer diferents verdures al panell del mercat.

Aquí teniu un petit recull de fotografies de les diferents activitats realitzades.