Mercat de cooperatives 6è

Divendres 4 de juny les tres classes de sisè van vendre els seus productes al parc de Marie Curie per celebrar el mercat de cooperatives. Va ser la cloenda de tota una feina que s’havia realitzat al llarg del curs en el projecte CUEME.

L’activitat es va dur a terme de tres a cinc de la tarda. L’alumnat de Greencoop, Reciclart i EcoMakers van realitzar diferents torns de venda per tal que poguessin participar activament tots i totes.

El mercat va ser tot un èxit, es van vendre tots els productes. Amb els beneficis de la venda s’ha destinat un percentatge a les tres diferents entitats socials escollides per l’alumnat (Greenpeace, la fundació Pasqual Maragall i AFANOC).

Gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa i l’ajuntament de Sant Adrià la venda va ser possible!

Clicant aquí teniu algunes imatges del mercat.