La Castanyada

Avui divendres 28 d’octubre hem celebrat la Castanyada a la nostra escola.

Al matí, les comunitats han realitzat diverses propostes sobre la castanyada com titelles, paperines, mural col·lectiu, activitats plàstiques, decoració de testos biodegradables i plantació de flors de temporada variades.

L’alumnat de 5è s’ha encarregat de fer els cartells i la presentació de la festa de la Castanyada. Per la tarda, tota l’escola ha sortit al pati. L’alumnat de P3 ha ballat la cançó “M’agrada la tardor” i infants de P4, “La rumba de les castanyes”. A P5 han cantat i ballat la cançó “It’s autumn song”. La comunitat de mitjans han interpretat “La tardor” del Pot Petit. El grup de 4t ha ballat “Retrat de tardor” i 6è ha realitzat una performance.

Finalment s’han repartit castanyes per fer un tastet de la tardor.

Agraïm la col·laboració de les mares que han vingut a ajudar-nos amb les castanyes aquest matí.

Aquí us deixem l’àlbum amb les fotos d’avui.