Castanyada 2023

Avui dimarts 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada a l’Escola Catalunya.

Durant tot el dia tenim una programació molt maca per apropar aquesta tradició tant bonica al nostre alumnat. Al matí realitzem uns tallers de manualitats  molt divertits agrupats per comunitats (mitjans i grans). La comunitat de petits visualitza l’obra de teatre “La castanyera i el gegant del Pi” representada per les mestres.  A la tarda durem a terme, al pati, un seguit de cançons, poemes i performance on els presentadors i presentadores seran l’alumnat de 4t. Finalment, els castanyers i castanyeres de 6è ens repartiran les castanyes. Aquí teniu les fotos:

Fotos petits

Fotos mitjans