#joemquedoacasa. Setmana del 20 al 24 d’abril. Especial Sant Jordi-1r, 2n i 3r

Hola famílies de 1r, 2n i 3r!!!

Com esteu?

Per aquesta setmana us hem preparat unes propostes molt interessants. En el genially trobareu un apartat dedicat al activitats de TANGRAM. Aquí trobareu una cançó, un tutorial de com construir el vostre tangram, contes, un repte de musicotangram, una seqüència motriu i una obra d’art.

L’altre apartat que trobareu al genially està dedicat a la diada de SANT JORDI. Aquí trobareu contes per llegir i per enviar, una manualitat i propostes del Tatano.

També hi ha un apartat pels alumnes de religió.

A més de l’enllaç al Genially, us adjuntem dos tutorials:

. un tutorial de com fer una drecera del Genially al vostre escriptori. D’aquesta manera podreu accedir més ràpid a l’aplicació sense entrar a la web de l’escola.

. Un altre de com enviar arxius grans a través del We Transfer.

Si teniu algun dubte poseu-vos en contacte amb els/les vostres mestres.

Esperem que gaudiu molt d’aquestes activitats que hem preparat amb molta il·lusió!!!

Fins molt aviat!!!!