Jocs Olímpics Escola Catalunya 2023

La setmana del 12 al 19 de maig vam celebrar els VIII Jocs Olímpics de la nostra escola.

Ha estat una setmana molt intensa plena d’emocions, alegries i diversió.

Aquest projecte cada curs es va fent més gran i fa que cada curs sigui especial i amb alguna novetat.

En aquest hem pogut gaudir dels jocs del món d’exhibició que han preparat els nens i nenes d’infantil i inicial per mostrar a altres classes de l’escola i trobar un moment de compartir i jugar tots plegats.

Hem après nous esports, com el korfbal i el ringol; i també hem recuperat d’altres com el pitxi i el datchball que ja ens van acompanyar en altres edicions.

També hem realitzat el ball de l’IKO-IKO on tota l’escola l’ha ballat a la cerimònia d’inauguració i la de clausura.

Les classes que han participat en els diferents esports de 3r a 6è han preparat una Haka amb frases motivadores des de l’àrea d’anglès.

Una altra novetat han estat les medalles, fetes amb un programa d’edició i impreses en 3D.

I com a tancament, hem corregut la nostra II cursa de tota l’escola al costat del riu Besòs.

Ha estat tot un èxit, aquí us deixem uns vídeos resum de la setmana. Us tornem a enllaçar la pàgina d’aquest curs on tindreu aviat imatges i vídeos de la inauguració, dels jocs del món d’exhibició i de l’entrega de trofeus i medalles, mentrestant aquí teniu un vídeo dels esports i un altre de la cursa.