Inauguració Jocs Olímpics 2022

El passat divendres 13 de maig a la tarda vam donar el tret de sortida a la VII Edició dels Jocs Olímpics de la nostra escola.

Vam gaudir d’una jornada plena d’emocions i amb molta alegria. Vam veure als equips participants portant la seva bandera i fent la volta olímpica. Vam cantar les cançons de “Veus del món” i el “Salta-salta”. També van mostrar les seves “Hakas”.

Un dels moments més macos va ser quan va entrar la mascota d’aquesta edició, en Ropi, un cargol que ens acompanyarà durant tots els jocs.

I per acabar tota l’escola va ballar el “Kizunguzungu”. Va ser preciós veure tota l’escola al ritme de la mateixa cançó.

Recordeu que teniu tota la informació dels Jocs Olímpics en aquest enllaç a la web.

Aquí teniu una mostra del que vam viure, feu clic a la imatge de les anelles olímpiques: