INAUGURACIÓ DELS JJOO 2024

Benvolgudes famílies de l’Escola Catalunya, com ja és tradició a la nostra escola arriben els Jocs Olímpics! Avui hem donat el tret de sortida a la IX Edició dels JJOO a l’escola.

Hem gaudit d’una jornada plena d’emocions i amb molta alegria. Hem vist als equips participants portant la seva bandera i fent la volta olímpica. Hem cantat les cançons de “Veus del món” i el “Salta-salta”. També hem pogut gaudir de les danses del món preparades pels grups d’Infantil, 1r i 2n.

Un dels moments més macos ha sigut quan hem vist arribar a la mascota d’aquesta edició, la Luna, un animal fantàstic que ens acompanyarà durant tota la jornada Olímpica.

Per acabar aquesta fantàstica inauguració, tota l’escola hem gaudit del “Magic in the air”, un ball que fa mesos que preparem! Ha sigut preciós veure tota l’escola al ritme de la mateixa cançó.

Per veure el recull de vídeos i fotos que la Inauguració, podeu entrar al següent enllaç a l’àlbum.

Recordeu que teniu tota la informació de la setmana olímpica en aquest enllaç a la web.